مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-13ورزشي

پویش سلام بر شهید محله من برگزار می شود


امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت ایام اربعین و زنده نگه داشتن یاد شهدای حسینی در هفته دفاع مقدس پویش سلام بر شهید محله من را برگزار می کند.

- , پویش سلام بر شهید محله من که توسط امور بانوان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

پویش سلام بر شهید محله من شامل بخش های زیر می باشد: معرفی شهید محله ام در فضای مجازی برای دوستان مدرسه، اعضای خانواده، محل؛ وعده من و شهید محله ام: وعده می دهم که یک کار خوب برای بهبود حال معنوی محله بکنم: مثلاً وصیت نامه شهید را پیدا کنم و بخش هایی از آن را روی کاغذ بنویسم و به اعضای محله بدهم، در مجتمع مسکونی، در نانوایی و مسجد محله نصب کنم، به مغازه داران محله بدهم (آقایان به آقایان مغازه دار محله، خانم ها به خانم های مغازه دار و آرایشگر و مربی ورزشی محله)؛ عکس گرفتن با تابلوی شهید محله یا شهیدی که میدان یا خیابان یا بوستان محله به نام اوست؛ تهیه فیلم و عکس از مادر شهید محله و نوشتن حرف های او برای اهل محل و رساندن آن حرف ها به اهالی محله.

لازم به ذکراست: افرادی که حداقل یکی از موارد فوق را انجام دهند، با ارسال عکس یا فیلم از کار خود، به نشانی @SzmnTabliqat_Banovan در ایتا می توانند در پویش سلام بر شهید محله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش سلام بر شهید محله من برگزار می شود

پویش سلام بر شهید محله من برگزار می شود