مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-13سياسي

«دوشنبه» میزبان سران «شانگهای» و «پیمان امنیت جمعی»؛ موعد 17 سپتامبر


هفته جاری به میزبانی تاجیکستان و ریاست این کشور نشست شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، 17 سپتامبر در شهر دوشنبه نشست شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس این سازمان، برپا می شود.

در این نشست روسای جمهور کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، از جمله قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان، عمران خان نخست وزیر پاکستان، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان، و روسای جمهور کشورهای ناظر از جمله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران و الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس، شرکت می کنند.

در این نشست همچنین قربانقلی بردی محمداف مجازی شرکت می کنند.

نشست شانگهای در دوشنبه در جریان نشست به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس سازمان همکاری شانگهای نتایج اصلی فعالیت این سازمان در 20 سال گذشته، وضعیت و دورنمای همکاری چند جانبه در چارچوب سازمان مذکور، بررسی می شود.

سران کشورهای عضو به تفصیل در مورد روابط منطقه ای و بین المللی تبادل نظر و اقدامات مشترک در چارچوب شانگهای برای رفع پیامدهای بحران ناشی از ویروس همه گیر را مورد بحث و بررسی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان سران «شانگهای» و «پیمان امنیت جمعی»؛ موعد 17 سپتامبر

«دوشنبه» میزبان سران «شانگهای» و «پیمان امنیت جمعی»؛ موعد 17 سپتامبر