مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-13اقتصادي

فرش های تولیدی فارس به نام پایتخت ثبت می شود


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: اگرچه فارس در روند صنعت فرش در کشور پیشرو است اما عمده تولیدات فرش این استان در نهایت به نام تولیدات پایتخت ثبت و بودجه و حمایت های دولتی به بخش های دیگر ارسال می شود.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: اگرچه فارس در روند صنعت فرش در کشور پیشرو است اما عمده تولیدات فرش این استان در نهایت به نام تولیدات پایتخت ثبت و بودجه و حمایت های دولتی به بخش های دیگر ارسال می شود.

خسرو فروغان دوشنبه 22 شهریور در جلسه کمیسیون تخصصی صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس که پیرامون موضوع مشکلات صادرکنندگان فرش دستباف برگزار شد، بیان کرد: فرش یکی از بخش های مهم در هنر، فرهنگ، صنعت و اقتصاد فارس و کشور است به طوری که فرش از جمله نشان های تجاری کشور ایران است که در جهان معروف است اما متاسفانه در بخش فرش کشورمان معضلاتی وجود دارد که هویت فرش ایرانی را کمرنگ کرده است.

او با اشاره به قدمت و ارزشمندی صنعت فرش به ویژه فرش دستبافت در فارس، افزود: فارس یکی از استان هایی است که بیشترین و متنوع ترین و با کیفیت ترین فرش ها برخوردار است و به موجب رونق این صنعت در سالهای زیادی در استان، اشتغالزایی خوبی در این بخش وجود داشت اما در حال حاضر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش های تولیدی فارس به نام پایتخت ثبت می شود

فرش های تولیدی فارس به نام پایتخت ثبت می شود