مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-13اقتصادي

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان استاندارد مشخص شدند


اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان ملی استاندارد مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی 8 تیرماه مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد موافقت کردند.

در آن روز، بررسی سفر خارجی اقوام سببی و نسبی در سازمان استاندارد، کیفیت پایین خودرو و قطعات داخلی و همچنین تاثیر کیفیت سوخت بر آلودگی هوای کلان شهرها به عنوان برخی موارد تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد اعلام شد.

همچنین چگونگی و نحوه نظارت سازمان استاندارد بر نحوه تولید و کنترل کیفیت خودروهای تولید داخل ، قطعات یدکی و لوازم مصرفی خودروها با توجه به کیفیت فنی و ایمنی متفاوت آنها، چگونگی بررسی تست تصادف خودروهای تولید داخل و دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه، جایگاه سازمان در قبال خسارات مالی و جانی وارده به مصرف کنندگان و هزینه های تحمیل شده به صنعت بیمه و ستاد و دیه و هزینه های درمانی کشور در حوادث جاده ای به دلیل عدم کیفیت مناسب خودروهای داخلی نیز از دیگر موارد تحقیق و تفحص اعلام شد.

بر این اساس امروز اعضای کمیته 15 نفره تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان ملی استاندارد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان استاندارد مشخص شدند

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان استاندارد مشخص شدند