مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-13اجتماعي

دفن غیربهداشتی پسماندهای بیمارستاتی از دغدغه های محیط زیست خرم دره


رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره گفت: دفن غیربهداشتی پسماندهای بیمارستانی یکی از دغدغه های محیط زیست خرم دره به شمار می رود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره گفت: دفن غیربهداشتی پسماندهای بیمارستانی یکی از دغدغه های محیط زیست خرم دره به شمار می رود.

توکل سلیمانی ظهر امروز (22 شهریورماه) در جلسه مدیریت پسماند و مخاطرات زیست محیطی شهرستان خرم دره که با دستور کار ساماندهی جایگاه زباله، تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی در مقصد و آلودگی برخی از شرکت ها برگزار شد، عنوان کرد: برخی از صنایع شهرستان که ملاحظات زیست محیطی را رعایت نمی کردند، از دادستان مهلت قانونی برای رفع مشکلات دریافت کردند.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی جایگاه زباله خرم دره به عنوان یکی از دغدغه های زیست محیطی، افزود: شورا و شهرداری تا یک ماه آینده باید اقدامات عملیاتی را در این راستا انجام دهد، زیرا این موضوع یکی از مطالبات مردمی نیز به شمار می رود.

این مسئول با اشاره به خرید جایگاه جدید زباله توسط شهرداری خرم دره با توجه به اشباع ظرفیت جایگاه فعلی، یادآور شد: جایگاه جدید زباله شهرستان در هم جواری جایگاه قدیمی به مساحت دو هکتار قرار دارد که علی رغم تهیه مکان، هنوز اقدام عملیاتی برای راه اندازی آن انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن غیربهداشتی پسماندهای بیمارستاتی از دغدغه های محیط زیست خرم دره

دفن غیربهداشتی پسماندهای بیمارستاتی از دغدغه های محیط زیست خرم دره