مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-13سياسي

تربیت مدیران تشنه خدمت از مهمترین رویکردهای جهاددانشگاهی است


رییس جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: این نهاد انقلابی طی چهار دهه فعالیت همواره تلاش کرده تا مدیرانی تربیت کند که تشنه خدمت به مردم باشند.

- ایسنا/فارس رییس جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: این نهاد انقلابی طی چهار دهه فعالیت همواره تلاش کرده تا مدیرانی تربیت کند که تشنه خدمت به مردم باشند.

مظاهر بابایی دوشنبه 22 شهریور در دیدار با ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس به تشریح خدمات جهاددانشگاهی ویژه خانواده نیروهای مسلح در استان پرداخت و خواستار تعامل بیشتر و ارائه خدمات فعال تر به حوزه نظامی شد.

او در این جلسه جهاددانشگاهی را یک نهاد انقلابی غیر دولتی معرفی کرد که در سال 59 به فرمان امام(ره) تاسیس شد و در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ورود کرد.

بابایی با بیان اینکه جهاددانشگاهی طی چهار دهه فعالیت، توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی را در شمار ماموریت های مهم خود قرار داده است، به تفکیک رویکردهای این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی با وجود و استقرار سه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سینا داریم.

این مقام مسئول در فارس، ایسپا (مرکز افکارسنجی) که معتمدترین اخبارسنجی به ویژه در حوزه انتخابات را دارد و سازمان دانشجویان را از دیگر فعالیت های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت مدیران تشنه خدمت از مهمترین رویکردهای جهاددانشگاهی است

تربیت مدیران تشنه خدمت از مهمترین رویکردهای جهاددانشگاهی است