مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-13سياسي

شهرداری های خراسان جنوبی به وظیفه خود در مدیریت پسماند عمل نکردند


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: متأسفانه شهرداری های خراسان جنوبی به وظیفه خود در مدیریت پسماند عمل نکرده اند و این موضوع موجب معضل زباله گردی شده است.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی با تأکید بر جلسات مشترک بین شورای شهر و مجموعه قضایی خراسان جنوبی اظهار کرد: این جلسات مشترک موجب استفاده از ظرفیت های دو طرف برای حل مشکلات مردم می شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به معضل صنوف آلاینده در شهر بیرجند بیان کرد: در مورد انتقال صنوف آلاینده ما به مردم قول و وعده داده بودیم که کار تا مرحله ای نیز پیش رفته ولی به نتیجه دلخواه و مطلوب نرسیده است.

حمیدی گفت: قرار بود انتقال صنوف آلاینده تا پایان نیمه اول 1400 به نتیجه برسد و باید بررسی کنیم که الان در چه مرحله ای هستیم.

وی با انتقاد از عدم تفکیک زباله در شهرهای خراسان جنوبی اظهار کرد: متأسفانه شهرداری های خراسان جنوبی به وظیفه خود در موضوع مدیریت پسماند عمل نکرده اند در حالی که در این زمینه قانون داریم.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شیوه فعلی جمع آوری زباله منسوخ شده است، بیان کرد: عدم مدیریت پسماند و تفکیک نکردن زباله موجب پدیده زباله گردی شده است که از جهات مختلف زیبنده شهر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های خراسان جنوبی به وظیفه خود در مدیریت پسماند عمل نکردند

شهرداری های خراسان جنوبی به وظیفه خود در مدیریت پسماند عمل نکردند