مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-13سياسي

فرهنگ عمومی و دینی در طراحی معماری ها و ساختمان ها حفظ شود


در طراحی ها و معماری ها باید هویت، فرهنگ ملی و دینی و فرهنگ عمومی حفظ شود.

- به گزارشخبرگزاری مهر، حمید ملانوری در مراسم بهره برداری از ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی بیان کرد: شهر به عنوان موجودی زنده بوده که رشد و توسعه یا عقب ماندگی آن به واسطه اقداماتی است که شهروندان یا متولیان در توسعه فضای شهری انجام می دهند.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی شهری اظهار کرد: روح و روان مردم با دیدن زیبایی های مناظر شهری آرام شده و نشاط اجتماعی را در پی دارد.

ملانوری خواستار توجه به ساخت و سازهای شهری و ارضای ذائقه بصری شهروندان شد و گفت: در طراحی ها و معماری ها باید هویت، فرهنگ ملی و دینی و فرهنگ عمومی حفظ شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید معماری ها با معماری ایرانی و اسلامی همخوانی داشته باشد، افزود: نیاز است هر جامعه ای اصالت، هویت، رسم و رسوم فرهنگی خود را حفظ کند.

ملانوری ادامه داد: ایجاد هر تغییر در زندگی مردم، در احوال فکری، اجتماعی و روانی آنها هم تأثیر گذار بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نوع معماری، فضای مهندسی شهر را به سمت نشاط، شادابی و توسعه پیش می برد، افزود: همچنین ساختمان های فاخر باعث معرفی شهر می شوند که نیازمند توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ عمومی و دینی در طراحی معماری ها و ساختمان ها حفظ شود

فرهنگ عمومی و دینی در طراحی معماری ها و ساختمان ها حفظ شود