مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-13اقتصادي

ورود 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه به خراسان جنوبی


از ابتدای شکل گیری ستاد توسعه خاوران تا امروز 19 تفاهم نامه با سرمایه گذاران بخش خصوصی به میزان 4 هزار و 500 میلیارد تومان مبادله شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، اظهار داشت: سرمایه گذار بخش خصوصی مانند میهمان عزیزی است که همیشه انتظار داریم به خانه ما بیاید و قدم روی چشم ما بگذارد.

وی مهم ترین تکلیف و وظیفه ستاد توسعه خاوران را جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و تسهیل شرایط برای حضور در استان دانست و بیان داشت: از ابتدای شکل گیری ستاد توسعه خاوران تا امروز 19 تفاهم نامه با سرمایه گذاران بخش خصوصی به میزان 4 هزار و 500 میلیارد تومان مبادله شده است.

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: از این تعداد، طرح ایجاد و راه اندازی کارخانه شیرخشک در شهرستان سربیشه با 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری و طرح ایجاد و راه اندازی فرآوری انواع بذر در شهرستان بشرویه با سرمایه گذاری 87 میلیارد تومان امروز مبادله شد.

ملانوری در خصوص سند آمایش استان و ضعف های موجود در این سند، تصریح کرد: سند آمایش سرزمینی استان سال ها پیش تهیه و براساس افق 1415 تنظیم شده است اما براساس اعلام نظر دولت باید یک سند قوی و محکم تا افق 1424 تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه به خراسان جنوبی

ورود 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه به خراسان جنوبی