مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-13اقتصادي

آخرین جزییات پروازهای اربعین اعلام شد


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری آخرین جزییات پروازهای اربعین را در شرایطی که سهمیه زائران ایرانی افزایش پیدا کرده است اعلام کرد؛ از قیمت بلیت هواپیما تا شرایط و ضوابطی که زائران برای سفر به عراق باید رعایت کنند.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری آخرین جزییات پروازهای اربعین را در شرایطی که سهمیه زائران ایرانی افزایش پیدا کرده است اعلام کرد؛ از قیمت بلیت هواپیما تا شرایط و ضوابطی که زائران برای سفر به عراق باید رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی افزایش سهمیه ایران برای پروازهای اربعین از 30 هزار نفر به 60 هزار نفر، از صبح امروز جلساتی برای برنامه ریزی پروازهای اربعین برگزار شد.

محمدحسن ذیبخش -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره اظهار کرد: در راستای انسجام و هماهنگی بیشتر بین ارگان هایی که بابت سفر اربعین فعالیت می کنند، مقرر شد که همه زائران به سفر عتبات عالیات مشرف شوند حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند و این تاکید مجدد شد لذا در همین راستا سازمان هواپیمایی کشوری هم به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های هواپیمایی عراقی اعلام کرد که هیچ مسافری خارج از لیست اعلامی سامانه سماح نمی تواند در بازه زمانی 28 شهریور ماه تا دهم مهر ماه بلیت تهیه کند و الزام ثبت نام در این سامانه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پروازهای اربعین اعلام شد

آخرین جزییات پروازهای اربعین اعلام شد