مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-13فرهنگي

تولید 20 فیلم کوتاه در انجمن سینما جوان ایلام


در مراسم روز سینما در ایلام عنوان شد که از بیست و یک شهریور ماه 99 تا به امروز، یعنی یک سال سینمایی، 20 فیلم کوتاه در انجمن تولید شد.

- عمران خودآموز در مراسم روز سینما، وظیفه اداره کل را تقویت زیرساخت های حوزه سینما دانست و اظهار کرد: راه اندازی سینما امید، سینما فرهنگ، سینما کلهر و سینما سراب بخشی از تلاش هایی بود که در چند سال اخیر در دستور کار ما قرار گرفت و خوشبختانه هم اینک سه سینمای دیجیتال شامل سینما فرهنگ ایلام، سینما کلهر ایوان و سینما سراب آبدانان در استان فعال است که در مجموع 568 صندلی دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به در دست اقدام بودن سه طرح عمرانی در حوزه سینما پیش بینی می شود سرانه صندلی سینما در این استان به یک هزار و 500 عدد افزایش یابد، گفت: در سال پیش رو سالن آمفی تئاتر شهرستان ملکشاهی هم به تجهیزات دیجیتال پخش فیلم مجهز می شود و در مجموع توانسته ایم در حد توان برای تولید فیلم های کوتاه و مستند کمک کنیم اما عامل اصلی موفقیت همت هنرمندان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تقدیر از مدیر انجمن سینمای جوان به خاطر حمایت از فیلم سازان گفت: فیلمسازان استان با وجود افزایش قیمت تمام شده تولید فیلم، از پای ننشستند و پروژه های فیلم سازی را به اتمام رساندند که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 20 فیلم کوتاه در انجمن سینما جوان ایلام

تولید 20 فیلم کوتاه در انجمن سینما جوان ایلام