مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-13سياسي

دادستان هامشکلات طرح شده توسط منتخبین مردم در شوراها را پیگیری کنند


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت:دادستان های خراسان جنوبی مشکلات طرح شده توسط منتخبین مردم در شوراها را پیگیری و نتیجه را به مردم گزارش دهند.

- ، حجت الاسلام علی نسایی، ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر می خواهیم در جامعه، زندگی آرامی داشته باشیم، باید همگی کمر همت را برای پیشگیری از وقوع جرم ببندیم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با تأکید بر اینکه تعامل اعضای شورای شهر با دادستان ها در پیشگیری از وقوع جرم تأثیرگذار است، گفت: جلسات مشترک بین اعضای شورای شهر با دادستان ها می تواند هر ماه یک بار برگزار شود.

نسایی ادامه داد: اعضای شورای شهر اگر از مسئولان در راستای حل مشکلات مردم مطالبه گری کنند موجب امیدواری در بین جامعه و کاهش جرائم می شود، اظهار کرد: بسیاری از جرائم به واسطه فقر رخ می دهد و اگر تولید رونق گرفته و بیکاری کاهش یابد، شاهد کم شدن میزان جرائم خواهیم بود.

وی گفت: به دادستان های شهرستان های خراسان جنوبی می گویم مشکلاتی که از زبان منتخبین مردم در شورای شهر مطرح می شود را پیگیری کرده و بعد از به نتیجه رسیدن حتماً به مردم گزارش دهند.

کمیسیون ماده 100 شهرداری ها تبدیل به محلی برای تخلف فروشی نشود ابوالفضل داریوش، معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان هامشکلات طرح شده توسط منتخبین مردم در شوراها را پیگیری کنند

دادستان هامشکلات طرح شده توسط منتخبین مردم در شوراها را پیگیری کنند