مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-13اقتصادي

سهمیه ایران برای راهپیمایی اربعین افزایش یافته، ولی میزان آن مشخص نیست


دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: در پی مذاکرات اخیر بین مقامات ایران و عراق در جریان سفر الکاظمی به تهران، قرار شده سهمیه زائران ایرانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی افزایش پیدا کند و میزان این افزایش در جریان مذاکراتی که بین مسئولان .

- دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: در پی مذاکرات اخیر بین مقامات ایران و عراق در جریان سفر الکاظمی به تهران، قرار شده سهمیه زائران ایرانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی افزایش پیدا کند و میزان این افزایش در جریان مذاکراتی که بین مسئولان اجرایی دو کشور انجام می شود، مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رادیو اربعین، احمد محمدی فر با بیان اینکه این افزایش سهمیه دیگر اختصاص به موکب ها ندارد و متقاضیان این سفر از امروز می توانند با مراجعه به سامانه سماح سازمان حج و زیارت برای اعزام به عراق ثبت نام کنند، تصریح کرد: کسانی که ثبت نام آنها قطعی و نهایی شود به صورت پیامک از این موضوع اطلاع خواهند یافت.

این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین، با تاکید بر اینکه کسانی که دو دوز واکسن کرونا را زده اند و دارای بیماری زمینه ای نیستند برای انجام این سفر ثبت نام کنند، گفت: سامانه سماح سازمان حج و زیارت متصل به سامانه وزارت بهداشت است و بررسی می شود که آیا ثبت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه ایران برای راهپیمایی اربعین افزایش یافته، ولی میزان آن مشخص نیست

سهمیه ایران برای راهپیمایی اربعین افزایش یافته، ولی میزان آن مشخص نیست