مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-13ورزشي

فعالیت 79 سمن در حوزه ورزش و جوانان ایلام


مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه 79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در این استان فعال است گفت: از این تعداد 48 سمن در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرستان ها فعالیت می کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه 79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در این استان فعال است گفت: از این تعداد 48 سمن در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرستان ها فعالیت می کنند.

مظفر علیشایی در مراسم تجلیل از مدیران و فرمانداران فعال حوزه ساماندهی امور جوانان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد استان افزود: فعالیت در حوزه اعتقادی، مذهبی، محیط زیست، گردشگری، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، کارآفرینی، اجتماعی، ورزشی، اوقات فراغت و حقوق شهروندی از جمله موضوعات است که سازمان مردم نهاد استان فعالیت می کنند.

وی گفت: 205 برنامه در هفته جوان، 141 برنامه در فته ازدواج، 403 برنامه مناسبتی، 153 برنامه آسیب های اجتماعی و 170 برنامه اوقات فراغت سال 99 در این استان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه هدف گذاری سازمان های مردم نهاد جوانان در سال جاری تاسیس سه سازمان مردم نهاد برای هر شهرستان است افزود: آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، عدالت آموزشی، محیط زیست و امور بانوان از جمله موضوعات پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 79 سمن در حوزه ورزش و جوانان ایلام

فعالیت 79 سمن در حوزه ورزش و جوانان ایلام