مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-13اقتصادي

رکورد تزریق واکسن کرونا در نهاوند شکسته شد


رییس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان شکسته شد گفت: تاکنون بیش از 38 درصد جامعه هدف زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

- علی احسان خویشوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طی روزهای گذشته با افزایش میزان مراجعه گروه های مختلف سنی برای واکسیناسیون رکورد تزریق واکسن در شهرستان نهاوند شکسته شد.

وی افزود: با افزایش روند تزریق واکسن برای مراجعین تزریق شد.

رییس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه تا پیش از این به طور متوسط روزانه یک هزار و 600 دز واکسن تزریق شده است گفت: تا صبح امروز 75 هزار و 500 دز انواع واکسن برای مراجعین به مراکز تجمیعی، درمانگاه ها و مراکز جامع سلامت تزریق شده است.

وی با بیان اینکه 58 هزار دز اول را دریافت کرده اند اظهار کرد: گروه های هدف وزارت بهداشت برای واکسیناسیون، افراد بالای 18 سال هستند.

خویشوند افزود: با توجه به میزان واکسن تزریق شده، تا کنون بیش از 38 درصد جامعه هدف در سطح شهرستان زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

وی از آمادگی این مرکز برای تداوم واکسیناسیون تا رسیدن به هدف مطلوب خبر داد و گفت: با توجه به تحت پوشش قرار گرفتن جامعه آماری 30 سال به بالا و دانشجویان و طلاب برای تزریق واکسن، آمادگی داریم به هر میزان مراجعه خدمات مطلوب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تزریق واکسن کرونا در نهاوند شکسته شد

رکورد تزریق واکسن کرونا در نهاوند شکسته شد