مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-13سياسي

تکذیب استعفای دسته جمعی در حزب کارگزاران/ عطریانفر: فقط خانم ترکان استعفا داده است


عطریانفر با تکذیب استعفای دسته جمعی در حزب کارگزاران گفت: تنها کسی که از حزب کارگزاران استعفا داده، سرکار خانم ترکان است و هیچ یک از دیگر اعضای حزب از عضویت استعفا نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز گذشته فرزانه ترکان، عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی، در گفت وگویی با خبرگزاری برنا خبر از استعفای خود از ادامه عضویت در این حزب داد و مدعی شد تعدادی از بزرگان حزب هم استعفا داده اند.

او گفته است: من به دلیل زاویه ای که با برخی سیاست های حزب کارگزاران، خصوصا در انتخابات اخیر پیدا کردم از عضویت در حزب کارگزاران استعفا دادم.

چند نفر از افراد صاحب رأی و بزرگان حزب هم علاوه بر من از عضویت در حزب کارگزاران استعفا دادند .

  ترکان بیان کرد که اختلافاتی درون حزب کارگزاران وجود دارد: مشکل ما در حزب و در جامعه بزرگ تر یعنی اصلاح طلبان این است که با زاویه بسته خودشان و فقط به جهت اینکه در قدرت جایی داشته باشند، وارد سیاست شدند و به مشکلات جامعه نگاه کردند؛ درصورتی که من فکر می کنم برای حل مشکلات باید برنامه ریزی صورت می گرفت.

اگر قرار باشد همیشه دبیر و رییس ما و کمیسیون سیاسی ما همان افرادی باشند که 15 و 20 سال قبل بودند، نمی توان تغییری حس کرد؛ چراکه این افراد هر کاری که بلد بودند و هرچه به ذهنشان رسیده تا امروز انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب استعفای دسته جمعی در حزب کارگزاران/ عطریانفر: فقط خانم ترکان استعفا داده است

تکذیب استعفای دسته جمعی در حزب کارگزاران/ عطریانفر: فقط خانم ترکان استعفا داده است