مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-13پزشكي

نخستین رویداد تحول دیجیتال در حوزه سلامت الکترونیک برگزار شد


نخستین رویداد تحول دیجیتال در حوزه سلامت الکترونیک با موضوع «چالش ها و فرصت های نسخه الکترونیک برای درمانگران» برگزار شد.

- نخستین رویداد تحول دیجیتال در حوزه سلامت الکترونیک با موضوع چالش ها و فرصت های نسخه الکترونیک برای درمانگران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در استودیو وی کست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

این رویداد مورد استقبال بیش از شش هزار درمانگر قرار گرفت که از پلتفرم هایی مانند آپارات و اکانت های منتسب به شرکت پدیدار به تماشای این رویداد نشستند.

نسخه الکترونیک جایگزین نسخ کاغذی و دفترچه های بیمه شده است و از اول مهرماه 1400 دیگر دفترچه های کاغذی مورد پذیرش مراکز درمانی نخواهد بود.

از آغاز سال جاری تا شهریورماه 1400، صدور نسخه الکترونیکی در ایران با جهش بزرگی به حدود 80 میلیون نسخه رسیده است که ضرورت گفتگو در مورد شرایط موجود نسخه نویسی الکترونیک و به صورت کلی تحولات دیجیتال حوزه سلامت را بیشتر می کند و این رویداد آنلاین با این هدف برگزار شد.

در بخش ابتدایی این رویداد شاهین طبری مدیر عامل راهکارهای سلامتی پدیدار و مؤسس چارگون، رضا رضایی کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه سلامت الکترونیک و فرزانه قدیانی متخصص حوزه ابزارهای خود مراقبتی، درباره ی سلامت الکترونیک و نرم افزار مناسب ثبت نسخ صحبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد تحول دیجیتال در حوزه سلامت الکترونیک برگزار شد

نخستین رویداد تحول دیجیتال در حوزه سلامت الکترونیک برگزار شد