مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-13اقتصادي

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان


پاویون شرکت های دانش بنیان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از امروز دوشنبه 22 شهریور ماه جاری به مدت 4 روز و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این پاویون 20 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه های هوشمندسازی، مواد و مصالح مصرفی ساختمان و تجهیزات شیمیایی به ارائه توانمندی ها و عرضه محصولات خود می پردازند.

این نمایشگاه تا 25 شهریور ادامه خواهد داشت و صنعتگران و فعالان حوزه ساختمان می توانند از نزدیک در جریان محصولات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت ساختمان در سالن 7 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران باشند.

اسامی شرکت های دانش بنیان حاضر در پاویون بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به این ترتیب است:   شرکت دانش بنیان مگافا یاکند محصول ارائه شده این شرکت در پاویون سیستم های هوشمند ساختمان است که از جمله خدمات این سامانه می توان به کنترلر مرکزی، کلیدهای هوشمند تاچ، ترموستات هوشمند، ماژول های توسعه نرم افزار مدیریت ساختمان و انواع سنسور اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان