مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-13اقتصادي

بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می شود


رییس اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین از ارایه راهکارهای علمی پژوهشی جهت افزایش فروش آنلاین صنایع مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تحریم ها و رکود اقتصادی، بسیاری از صنایع در کشور با مشکل فروش مواجه شده اند که ما تلاش کرده ایم با استفاده از پژوهشهای کاربردی و راهکارهای عملیاتی در زمینه فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را جهت کمک به صنایع مختلف و توسعه اشتغال دانش آموختگاه دانشگاهی انجام دهیم.

در ادامه کامران کیانی منش دبیر علمی کنگره با بیان این نکته که فعالان حدود 15 رشته از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارسازهای نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی،معدنی،فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه ،ساختمان و.

از جمله رشته صنایع هدف محسوب می شوند.

کیانی منش، رییس دانشگاه عالی انفورماتیک ایران افزود: برخی از صنایع گام هایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال آغاز کرده اند و برخی از صنایع نیز همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروش های آنلاین رفته اند؛ لذا هدف ما این است که از طریق کنگره، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی کمک کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود اقتصادی، فروش خود را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می شود

بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می شود