مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-13حوادث

کشف بیش از 62 کیلو موادمخدر توسط پلیس فرودگاه


فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا از کشف 62 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری قاچاقچی سابقه دار توسط پلیس فرودگاه مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ محسن عقیلی در خصوص جزییات این خبر اظهارکرد: در ادامه تدابیر ابلاغی به یگان های تابعه مبنی بر رصد فعالیت متهمان سابقه دار در قاچاق مواد مخدر، همکارانم در پلیس فرودگاه مشهد موفق به شناسایی قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر شدند که قصد جابه جایی مواد مخدر از طریق فرودگاه مشهد به یکی از استان های مرکزی کشور را داشت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و پایش نامحسوس قاچاقچی شناسایی شده در یک اقدام پیش دستانه و هنگام انتقال مواد در یکی از مسیرهای منتهی به شهر مقدس مشهد خودرو متهم متوقف که در بازرسی از آن 62 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم اصلی و تحت تعقیب نیز در محل دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس عقیلی با تقدیر از تلاش شبانه روزی و تیزهوشی کارکنان پلیس فرودگاه ها در امر مبارزه با این بلای خانمان سوز خاطرنشان کرد: پرونده در خصوص متهم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 62 کیلو موادمخدر توسط پلیس فرودگاه

کشف بیش از 62 کیلو موادمخدر توسط پلیس فرودگاه