مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-13اقتصادي

اعتبارات پژوهشی چهارمحال و بختیاری 6 میلیارد ریال است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات پژوهشی استان در سال 1400 حدود 6 میلیارد ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شهریارپور ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان دستورالعمل اجرایی بند (ه) تبصره (9) قانون بودجه سال 1400 مربوط به نحوه اجرای طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی مشمول نظام اعتبارات هزینه ای استانی را تشریح کرد.

شهریارپور گفت: طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی در سال 1400، فرایند مندرج در دستورالعمل مذکور را برای عملیاتی و اجرایی شدن طی می کنند.

وی افزود: در اولین مرحله، پیشنهادهای دستگاه های اجرایی مشمول نظام اعتبارات هزینه ای استانی دریافت و با توجه به پیشنهادات، اولویت های پژوهشی توسط این سازمان تدوین و اعلام می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال 1400 پس از بررسی پیشنهادها و بر اساس اسناد بالادستی، اسناد توسعه استان، سیاست ها و اولویت های پژوهشی مصوب شورای عالی عتف 35 عنوان اولویت برای بررسی و تصویب ارائه شده است.

وی در ادامه گفت: پس از اعمال نظرات اعضای کارگروه و تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اولویت های مصوب در شورا به دستگاه های مشمول ابلاغ و بر اساس آن عناوین طرح های پژوهشی از دستگاه های اجرایی دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پژوهشی چهارمحال و بختیاری 6 میلیارد ریال است

اعتبارات پژوهشی چهارمحال و بختیاری 6 میلیارد ریال است