مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-13فرهنگي

کیانوش عیاری؛ روزگار قریب در روزگار غریب


«روزگار قریب» را دوباره ببینید و حالا در عصر همه گیری کرونا و در «روزگار غریب» ی که گروهی با ادعای طب سنتی مخالف واکسیناسیون بودند و بعضا هنوز هم هستند.

- روزگار قریب را دوباره ببینید و حالا در عصر همه گیری کرونا و در روزگار غریب ی که گروهی با ادعای طب سنتی مخالف واکسیناسیون بودند و بعضا هنوز هم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در یادداشتی در عصر ایران نوشت: نمایش دوباره مجموعه تلویزیونی روزگار قریب ساخته کیانوش عیاری از شبکه آی فیلم بهانه ای است تا به نکاتی درباره آن اشاره شود: 1.

مشخص نیست پخش مجدد روزگار قریب در میانه بحران کرونا و بحث واکسیناسیون و جدال مدعیان طب سنتی و پزشکی مدرن، تصادفی است یا عمدی.

اگر تصادفی است باید گفت چه حُسن تصادفی و اگر عمدی است و به قصد تجلیل از کادر درمان و معرفی یک الگو از پزشکی مردم دوست و با دغدغه های اجتماعی و نه درگیر ساخت و ساز یا بیمناک قیمت ارز برای تأمین زندگی خانواده در فرنگ، باز هم درخور ستایش است.

چنانچه با این هدف بوده باشد که پیشینه و تبار منکران پزشکی مدرن و باورمندان به ادامه شیوه حکیم باشی های قدیم را معرفی کند این ستایش، مضاعف است.

2.

از همان اسم سریال روشن است که کارگردان اهل فکر و ذوق است؛ چرا که با کلمه قریب بازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش عیاری؛ روزگار قریب در روزگار غریب

کیانوش عیاری؛ روزگار قریب در روزگار غریب