مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-13سياسي

حفظ، بهره وری و به بار نشستن موقوفات اهداف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در تشریح رویکرد جدید این سازمان گفت: در دوران جدید دو تصمیم بسیار مهم را اتخاذ کرده ایم که عبارتند از حفظ موقوفات و افزایش بهرهوری و به بار نشستن موقوفات.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در تشریح رویکرد جدید این سازمان گفت: در دوران جدید دو تصمیم بسیار مهم را اتخاذ کرده ایم که عبارتند از حفظ موقوفات و افزایش بهرهوری و به بار نشستن موقوفات.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی امروز دوشنبه 22 شهریور در ادامه سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی ضمن بازدید از قسمت های مختلف کارخانه تراکتورسازی تبریز در دیدار با مدیرعامل این مجموعه صنعتی اظهار کرد: حفظ و نگهداری کارخانه تراکتورسازی بعنوان یک خانواده بزرگ صنعتی کار بسیار بزرگی است که باید از مدیریت این کارخانه تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از صنایع در اکثر مواقع حرکت سینوسی داشتهاند اما حفظ سیر جریان و حرکت این مجموعه نشان دهنده ی رشد و پیشرفت کار است.

خاموشی خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم با رها کردن موقوفه ها، آنها را به یک متروکه تبدیل کنیم؛ اکنون بیش از 25 درصد از شبکه درمانی کشور و بیش از 6 هزار مدرسه موقوفی است و طبق بررسی هایی که کرده ایم، بیش از 2 میلیون و 400 هزار هکتار زمین زراعی داریم که حتی 20 درصد از این مقدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ، بهره وری و به بار نشستن موقوفات اهداف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است

حفظ، بهره وری و به بار نشستن موقوفات اهداف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است