مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 15:102021-09-13اقتصادي

تنها 5300 قالی باف زنجانی بیمه هستند


مدیر اداره فرش سازمان صمت زنجان با بیان اینکه استان زنجان 60 هزار بافنده قالی دارد، گفت: از این تعداد تنها پنج هزار و 300 نفر بیمه هستند.

- با بیان اینکه استان زنجان 60 هزار بافنده قالی دارد، گفت: از این تعداد تنها پنج هزار و 300 نفر بیمه هستند.

وی نسبت به عدم پوشش بیمه قالی بافان توسط تامین اجتماعی انتقاد کرد و ابر از داشت: تامین اجتماعی استان در بیمه کردن قالی بافان اعتباری تخصیص نمی دهد و این بزرگترین ظلم در حق قالی بافان است.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان به بیمه صندوق عشایر و روستایی اشاره کرد و ابراز داشت: در این خصوص یک هزار و 500 قالی باف زنجانی در این صندوق برای بیمه شدن تقاضا دادند و مدارک 750 نفر بعد از تایید به بیمه صندوق روستاییان و عشایر به مرکز ملی فرش ایران ارسال شده است.

جعفری تاکید کرد: قالی بافان در استان زنجان می توانند به سازمان بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مراجعه کرده و بیمه شوند.

وی افزود: بیمه عشایری برای بیمه کردن فرشبافان به عنوان جایگزین پیشنهاد شده ولی استقبالی از سوی قالی بافان آن طور که باید خوب نیست.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ابراز داشت: بیمه عشایری به دلیل نداشتن دفترچه درمانی و شرایط بازنشستگی آنکه 65 سال است باعث شده تا قالی بافان از این بیمه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5300 قالی باف زنجانی بیمه هستند

تنها 5300 قالی باف زنجانی بیمه هستند