مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-13اقتصادي

پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهر سامن


استاندار همدان از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن خبر داد و بیان کرد: در صورت ایجاد این منطقه، تحول عظیمی در جنوب شهرستان ایجاد می شود و اعتباری برای شروع عملیات آماده سازی منطقه تخصیص یافته است.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن خبر داد و بیان کرد: در صورت ایجاد این منطقه، تحول عظیمی در جنوب شهرستان ایجاد می شود و اعتباری برای شروع عملیات آماده سازی منطقه تخصیص یافته است.

سید سعید شاهرخی شامگاه روز دوشنبه 22 شهریور ماه در دیدار با علماء و روحانیون شهرستان ملایر ضمن قول پیگیری مشکلات حوزه های علمیه در شهرستان، اظهار کرد: هر سال حدود سه تا چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در اختیار حوزه های علمیه سطح استان قرار می گیرد ضمن اینکه ما از مشکلات و وضعیت سخت حوزه ها مطلع هستیم و تا جایی که امکان داشته باشد، این مشکلات را پیگیری و رفع خواهیم کرد.

شاهرخی ادامه داد: ظرف یک هفته تا 10 روز آینده نیز مبلغ 100 میلیون تومان برای هزینه های جاری بین حوزه های علمیه شهرستان ملایر متناسب با نیازشان توزیع خواهد شد.

وی در بخش دیگری ایجاد فضایی برای حرکت به نفع مردم را مهم ترین اولویت در سراسر استان دانست و مطرح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ما همیشه به دنبال ایجاد فضایی بودیم که با همدلی و دوری از حواشی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهر سامن

پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهر سامن