مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-13سياسي

بررسی 314 پرونده به تعزیرات حکومتی خرمشهر سپرده شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: در 6 ماه سال جاری در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و سلامت 314 پرونده به اداره تعزیرات حکومتی خرمشهر رسید.

- نعمت الله بیرانوندی عصر امروز دوشنبه در نشست هماهنگی تعزیرات که در فرمانداری خرمشهر برگزار شد، گفت: از میان 314 پرونده ای که امسال به اداره تعزیرات حکومتی رسیده است، 244 فقره در بخش قاچاق کالا و خدمات، 45 فقره در بحث قاچاق و 25 فقره نیز مربوط به مباحث حوزه بهداشت است.

وی با یادآور شدن اینکه این پرونده های توسط ارگان های مختلف برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات وارد شده است، افزود: نیروی انتظامی 33 فقره پرونده، ستاد قاچاق دو فقره پرونده، صمت 240 فقره پرونده، اصناف چهار فقره پرونده، اداره اطلاعات یک فقره پرونده، بسیج یک فقره پرونده، گمرک سه فقره پرونده و جهاد کشاورزی پنج فقره پرونده به تعزیرات حکومتی خرمشهر وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، آمار بیشترین تخلفات ثبت شده را در سال جاری مربوط به درج نشدن قیمت ها اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات 6 ماهه امسال در خرمشهر به ترتیب مربوط به درج نشدن قیمت بود و گران فروشی و کالای قاچاق در رتبه های دیگر قرار دارند.

بیرانوندی به آمار تخلفات در سال گذشته نیز اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه کالا و خدمات 424 پرونده به تعزیرات حکومتی خرمشهر وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 314 پرونده به تعزیرات حکومتی خرمشهر سپرده شد

بررسی 314 پرونده به تعزیرات حکومتی خرمشهر سپرده شد