مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-13سياسي

بیش از 9 هزار پرونده قاچاق در خوزستان تشکیل شد


مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: در پنج ماهه سال جاری تعداد 9 هزار و 339 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی خوزستان وارد شده است.

- ، نعمت الله بیرانوندی عصر امروز دوشنبه در حاشیه جلسه تعزیرات حکومتی در فرمانداری خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پرونده های رسیده در ماه های گذشته از ابتدای امسال تاکنون تعداد 9 هزار و 13 فقره تا امروز رأی گرفته و سایر پرونده ها در مرحله تحقیقات مقدماتی یا انتظار استعلامات و یا سایر فرایندهای قانونی - قضایی در حال رسیدگی هستند.

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی خوزستان به داوری پرونده های قاچاق به ویژه در منطقه آزاد اشاره کرد و توضیح داد: قانون مبارزه با قاچاق یک قانون فراگیر است که همه مصادیق قاچاق زمینی - هوایی و دریایی و ورودی - خروجی را پوشش می دهد و اینکه مناطق آزاد قانون خاص یا معافیت های خاصی دارند، بحث جدایی دارد.

وی ادامه داد: برخورد با مصادیق قاچاق مربوط به فعل یا ترک فعلی است که باعث نقض تشریفات مرتبط با بحث واردات و صادرات کالا و ارز دارد، تابع یک نظام قانون مشخص و مدونی است و اگر هرگونه نقض تشریفات صورت گیرد چه در منطقه آزاد و چه در خارج از منطقه آزاد می تواند مصداق قاچاق قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 9 هزار پرونده قاچاق در خوزستان تشکیل شد

بیش از 9 هزار پرونده قاچاق در خوزستان تشکیل شد