مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-13بين الملل

اندونزی از بازداشت «سرکرده القاعده» در این کشور خبر داد


پلیس اندونزی اعلام کرد که یگان ویژه ضد تروریسم اندونزی سرکرده گروه تروریستی القاعده ومتهم به انفجارهای گذشته در این کشور را دستگیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد که یگان ویژه ضد تروریسم اندونزی فردی مظنون به سرکردگی گروه تروریستی القاعده و متهم انفجارهای گذشته در این کشور را دستگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس احمد رمضان سخنگوی پلیس اندونزی گفت که ابو روسدان اواخر روز جمعه نزدیک جاکارتا همراه سه تن از اعضای مظنون دستگیر شد.

مقامات اندونزی معتقدند که فرد دستگیر شده سرکرده اصلی القاعده در اندونزی است.

این گروه مستقر در جنوب شرقی آسیا به طورگسترده مسئول حملات در فیلیپین و اندونزی است، از جمله بمب گذاری سال 2002 در جزیره تفریحی بالی که به کشته شدن 202 نفر از جمله شماری گردشگرخارجی منجر شد.

این مقام پلیس اندونزی این موج  دستگیری ها را بخشی از سرکوب گسترده تر در سراسر کشورعلیه القاعده  توصیف کرد و افزود که  پلیس همچنان در جستجوی سایر اعضای مشکوک است اندونزی دنبال کرد.

روسدان 61 ساله متولد جاوه مرکزی، در سال 2003 به دلیل پناه دادن به یک شبه نظامی محکوم به بمبگذاری های بالی که به اعدام شده بود، به زندان افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندونزی از بازداشت «سرکرده القاعده» در این کشور خبر داد

اندونزی از بازداشت «سرکرده القاعده» در این کشور خبر داد