مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-13اقتصادي

پس از سال ها انتظار آب تصفیه شده سد کلان به ملایر رسید


در فاز نخست طرح آبرسانی از سد کلان به شهر ملایر، در حال حاضر 100 تا 150 لیتر در ثانیه آب از سد کلان وارد مخزن پشت سپاه می شود و مقرر شد در آینده نزدیک با وارد مدار شدن فاز دوم طرح انتقال آب، - ایسنا/همدان استاندار همدان خبر داد: در فاز نخست طرح آبرسانی از سد کلان به شهر ملایر، در حال حاضر 100 تا 150 لیتر در ثانیه آب از سد کلان وارد مخزن پشت سپاه می شود و مقرر شد در آینده نزدیک با وارد مدار شدن فاز دوم طرح انتقال آب، 250 لیتر در ثانیه آب از سد کلان وارد شبکه توزیع شود.

سید سعید شاهرخی شامگاه روز دوشنبه 22 شهریور ماه در حاشیه بازدید از مخزن پشت سپاه ملایر اظهار کرد: تامین آب شرب و کشاورزی برای مردم در سراسر استان از اولویت های مهم برنامه توسعه استان است و بر همین اساس سدهایی طراحی شده یا در حال ساخت است که نیاز ما را در بلند مدت تامن خواهد کرد.

شاهرخی ادامه داد: در سال 98 با وجود بارندگی های شدید در اغلب استان ها و ایجاد مشکلاتی برای آنان، خوشبختانه در استان همدان به واسطه وجود سدها و مدیریت صحیح منابع آب، کمترین مشکلات را داشتیم.

وی به تنش آبی در کشور و همان طور در استان همدان اشاره و تصریح کرد: بدلیل مدیریت منابع آب متناسب با شرایط امسال، مشکل عمده ای نداریم به جز در شهر همدان که طرح آبرسانی اضطراری اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از سال ها انتظار آب تصفیه شده سد کلان به ملایر رسید

پس از سال ها انتظار آب تصفیه شده سد کلان به ملایر رسید