مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-13ورزشي

اجرای طرح «سرباز مهارت» در سمنان


مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از آموزش یک هزار و 335 سرباز وظیفه در غالب طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه(سرباز مهارت) در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، سیدمحمدتقی علوی در حاشیه بازدید از برگزاری این دوره آموزشی در مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان اظهار کرد: طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بر اساس تفاهم نامه ای مشترک بین غیرحضوری توسط وزارت ورزش و جوانان و با برنامه ریزی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: با همکاری مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان و برنامه ریزی های انجام شده توسط جهاددانشگاهی استان سمنان، به عنوان مجری دوره های آموزشی طرح، تا کنون پنج دوره آموزشی برای  سربازان وظیفه در سمنان برگزار شده است.

علوی اضافه کرد: دوره های مذکور در استان سمنان در هر ماه با سهمیه 267 نفر برای نیروهای وظیفه آجا اجرا می شود، که تاکنون پنج دوره آموزشی برای یک هزار و 335 سرباز وظیفه در غالب (در هر مرحله دو دوره ) در سمنان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این دوره را به میزان 80 ساعت مشتمل بر دو بخش شامل آشنایی با مهارت های زندگی به میزان 32 ساعت و آشنایی با مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی به میزان 48 ساعت برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «سرباز مهارت» در سمنان

اجرای طرح «سرباز مهارت» در سمنان