مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 22:252021-09-13بين الملل

نصرالله: ارسال سوخت از ایران به لبنان تداوم دارد


با بیان اینکه برخی بیان می کردند وعده ارسال سوخت از ایران مصرف رسانه ای دارد و محقق نمی شود، اما در نهایت معلوم شد که این اظهارات غلط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله دوشنبه شب در سخنانی با اشاره به موضوع کشتی های حامل سوخت از ایران به لبنان، افزود: ما در خصوص کشتی اول دو گزینه داشتیم؛ لبنان یا سوریه.

وی ادامه داد: نخستین کشتی حامل سوخت در بندر بانیاس یکشنبه شب پهلو گرفت و امروز کار تخلیه سوخت کشتی پایان یافت و انتقال مشتقات نفتی به بقاع روز پنجشنبه آغاز می شود.

نصرالله توضیح داد: وی اظهار کرد: برای اینکه برخی طرف ها دچار مشکل نشوند، تصمیم گرفتیم تا این کشتی به سوریه گسیل شود و موافقت اولیه برای میزبانی از این کشتی انجام شد.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: محاسبات برخی ها که می گفتند وعده اعزام کشتی، مصرف رسانه ای دارد و محقق نمی شود و امیدوار بودند اسراییلی ها کشتی ها را هدف قرار دهند، اشتباه از آب در آمد.

اسراییل در تنگناست و معادله بازدارندگی موجود، از رسیدن کشتی نخست حمایت کرد.

نصرالله همچنین گفت: مقدمات اداری برای ارسال کشتی سوم حامل بنزین از ایران نیز انجام شده است و کشتی چهارم نیز حامل گازوییل خواهد بود و متعاقباً فرستاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: ارسال سوخت از ایران به لبنان تداوم دارد

نصرالله: ارسال سوخت از ایران به لبنان تداوم دارد