مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 02:302021-09-13اقتصادي

طرح های صنایع تبدیلی گلستان 12 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد


رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: هم اکنون در حوزه کشاورزی و صنعت، بیش از هزار و 100 طرح صنایع تبدیلی در گلستان داریم که 12 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری لازم دارد.

- حسین طلوعیان، شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلویزیونی اظهارکرد: برای ایجاد ارزش افزوده، توسعه صنایع تبدیلی، ضروری است و با توجه به اینکه گلستان استانی کشاورزی است لذا باید صنایع تبدیلی وابسته هم افزایش یافته و خام فروشی انجام نشود.

رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برای برخی از محصولات راهبردی استان مانند گندم، دانه های روغنی و گوجه فرنگی، ظرفیت های صنعتی خوبی داریم اما باید برای تامین مواد اولیه راه حلی بیندیشیم.

وی از پرداخت تسهیلات به بخش صنایع تبدیلی خبرداد و تاکید کرد: واحدهای صنایع تبدیلی در اولویت دریافت تسهیلات هستند و در سال های اخیر، سهم صنایع تبدیلی در پرداخت تسهیلات ثابت، حداکثر 20 درصد از کل بوده است.

طلوعیان با بیان اینکه همراهی بانک ها در این زمینه لازم است، گفت: هم اکنون در حوزه کشاورزی و صنعت، بیش از هزار و 100 طرح صنایع تبدیلی با 20 هزار فرصت شغلی داریم که تکمیل آن ها 13 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری لازم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های صنایع تبدیلی گلستان 12 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

طرح های صنایع تبدیلی گلستان 12 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد