مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-13حوادث

پنج فوتی و یک مصدوم در پی حادثه رانندگی در گیلان


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو در شهرستان صومعه سرا منجر به مرگ پنج نفر و مصدومیت یکی از سرنشینان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر پیمان اسدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر برخورد پراید و سمند در جاده پیربازار شیخ محله صومعه سرا، پنج نفر از سرنشینان پراید در محل حادثه جان باختند و راننده سمند مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 19:21 به اورژانس گیلان اطلاع داده شد، اضافه کرد: با دریافت این حادثه 2 تیم فوریت های پزشکی از شیخ محله و رشت به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر اسدی خاطر نشان کرد: در این حادثه خودروی پراید دچار حریق شد و 5 نفر از سرنشینان آن در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان اظهار داشت: نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، راننده سمند را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان پورسینای رشت انتقال دادند.

اورژانس 115 گیلان با برخورداری از 541 نیروی انسانی، 67 پایگاه شهری و جاده ای، 134 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج فوتی و یک مصدوم در پی حادثه رانندگی در گیلان

پنج فوتی و یک مصدوم در پی حادثه رانندگی در گیلان