مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-13بين الملل

رهبر اسکاتلند برنامه خود برای استقلال از بریتانیا را ارائه داد


وزیر اول اسکاتلند برنامه های خود را برای برپایی همه پرسی جدید استقلال در این کشور اعلام کرد و قول همکاری مساعد جهت به نتیجه رسیدن این فرایند داد.

- وزیر اول اسکاتلند برنامه های خود را برای برپایی همه پرسی جدید استقلال در این کشور اعلام کرد و قول همکاری مساعد جهت به نتیجه رسیدن این فرایند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورو نیوز، نیکولا استورجن ضمن تاکید بر این همکاری در عین حال یاد آور شد که بریگزیت و همه گیری ویروس کرونا، اسکاتلند را در مسیری متفاوت از مابقی بریتانیا قرارداده است.

رهبر حزب ملی اسکاتلند در این خصوص بوریس جانسون را به دلیل آنچه اصرار وی بر تحمیل بریگزیت به کل بریتانیا در طول همه گیری ویروس کرونا خواند، مورد انتقاد قرار داد و کمبود مواد اولیه غذایی و نیروی کار را حاصل اجرای این سیاست توصیف کرد.

وی همچین تاکید کرد که ضربه اقتصادی وارد شده به شهروندان و شرکت ها به واسطه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، روندی که اغلب اسکاتلندی ها با آن مخالف بودند، با تاثیر مخرب سیاست های سخت گیریانه مهاجرتی اخیر بر نیروی کار در این کشور تشدید شده است.

خانم استورژن که در کنفرانس سالانه حزب ملی اسکاتلند سخن می گفت در ادامه مدعی شد: بوریس جانسون و دولت محافظه کارش در لندن کلیه این آسیب ها را که با هدف کنترل بیشتر به دیگران تحمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اسکاتلند برنامه خود برای استقلال از بریتانیا را ارائه داد

رهبر اسکاتلند برنامه خود برای استقلال از بریتانیا را ارائه داد