مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-13فرهنگي

حمایت 500 میلیون تومانی از فیلمسازان اردبیلی / دفتر سینمای جوان اردبیل ویژه است


مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: در سال گذشته 500 میلیون تومان پشتیبانی دولتی از فیلمسازان استان اردبیل با حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

- ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: در سال گذشته 500 میلیون تومان پشتیبانی دولتی از فیلمسازان استان اردبیل با حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

میردولت موسوی روز دوشنبه 22 شهریورماه در مراسم گرامیداشت روز سینما در انجمن سینمای اردبیل اظهار کرد: با فراگیر شدن بیماری کرونا بخش عظیمی از فعالیت های سینمایی با مشکلات و چالش هایی روبه رو شد و در این بین اهالی سینما به ویژه سینماداران آسیب های جدی را دیدند.

وی با قدردانی از حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارت های حمایتی از هنرمندان و سینماگران تصریح کرد: به رغم همه تنگناها علاقمندان به حوزه فیلمسازی در استان اردبیل با حضور در جشنواره ها و فستیوال های متعدد در یک سال اخیر خوب درخشیده و رتبه های ممتازی را کسب کرده اند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: 14 حضور بین المللی و کسب سه جایزه از این رویدادهای بین المللی را در یک سال اخیر توسط فیلمسازان استان اردبیل شاهد بودیم که این نشان از توانمندی و قابلیت بی نظیر هنرمندان در این عرصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 500 میلیون تومانی از فیلمسازان اردبیلی / دفتر سینمای جوان اردبیل ویژه است

حمایت 500 میلیون تومانی از فیلمسازان اردبیلی / دفتر سینمای جوان اردبیل ویژه است