مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-14فرهنگي

«فرزانگان فرهنگ» روی آنتن رادیو/ بهروز رضوی راوی تاریخ شد


حسینی باغسنگانی تهیه کننده برنامه «فرزانگان فرهنگ» از آغاز ویژه برنامه ای برای شرح مستند زندگی مهدی محقق در رادیو فرهنگ خبر داد.

- حسینی باغسنگانی تهیه کننده برنامه فرزانگان فرهنگ از آغاز ویژه برنامه ای برای شرح مستند زندگی مهدی محقق در رادیو فرهنگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در فرزانگان فرهنگ به دنبال معرفی مفاخر و گردآوری مستندات شفاهی از خانواده و دوستان و همراهان آنها در قالب برنامه ای رادیویی هستیم.

باغسنگانی درباره مشاهیری که تاکنون در این برنامه به زندگی و آثار آنها پرداخته شده است عنوان کرد: در فرزانگان فرهنگ با حضور خانواده و دوستان و شاگردان بزرگانی چون حسن کسایی، محمود فرشچیان، علامه طباطبایی، محمدرضا لطفی، پرویز ناتل خانلری، ایرج افشار و علامه قزوینی و.

شنوندگان با زندگی این بزرگان آشنا شدند.

تهیه کننده برنامه ادامه داد: اکنون در این برنامه پرونده معرفی و بررسی زندگی استاد مهدی محقق گشوده شده است و امروز سه شنبه 23 شهریور میزبان محمدرضا راشد محصل از شاگردان ایشان هستیم تا از خاطرات خود از استاد محقق بگویند.

وی اضافه کرد: البته دکتر راشد محصل نیز از خانواده ای اهل علم و دیانت هستند و پدر و پدربزرگشان از علمای دین و مورد وثوق و احترام مردم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرزانگان فرهنگ» روی آنتن رادیو/ بهروز رضوی راوی تاریخ شد

«فرزانگان فرهنگ» روی آنتن رادیو/ بهروز رضوی راوی تاریخ شد