مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-14سياسي

سرپل ذهاب دیگر کانکس نشین ندارد، اما همچنان توجه می خواهد


مردم سرپل ذهاب از دولت سیزدهم توقع دارند که به صورت ویژه به آن ها توجه شود تا از گرفتاری ها و مشکلات ناشی از زلزله بزرگ سال 1396، - ایسنا/کرمانشاه امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مردم سرپل ذهاب از دولت سیزدهم توقع دارند که به صورت ویژه به آن ها توجه شود تا از گرفتاری ها و مشکلات ناشی از زلزله بزرگ سال 1396، رهایی یابند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با اشاره به ویرانی های زلزله بزرگ سال 1396، اظهار کرد: مقاومت مردم در سرپل ذهاب، پیام رهبر معظم انقلاب و حضور پر از امید ایشان در سرپل ذهاب باعث شد که انگیزه مردم برای بازسازی افزایش یابد و زندگی دوباره در این شهر جریان بگیرد.

وی یادآور شد: مردم کل کشور پس از زلزله احساس می کردند به سر پل ذهاب بدهکار هستند.

این منطقه در هشت سال دفاع مقدس خاکریز اول جنگ و خط مقدم بود و این باعث شد که حجم زیادی از خدمات و کمک ها به این سمت سرازیر شود.

دولت هم در حادثه زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در بازسازی ها حضور پیدا کند و در کنار مردم باشد.

امام جمعه سرپل ذهاب به نقش مهم گروه های جهادی در بازسازی ها اشاره کرد و گفت: اکنون بعد از گذشت چهار سال، دیگر چادرنشین و کانکس نشین در سرپل ذهاب نداریم، اما همچنان مردم نیازمند توجه و کمک دولت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپل ذهاب دیگر کانکس نشین ندارد، اما همچنان توجه می خواهد

سرپل ذهاب دیگر کانکس نشین ندارد، اما همچنان توجه می خواهد