مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-14اقتصادي

هدفگذاری برای تبدیل ساوه به یک مرکز تحقیقاتی و خدماتی انار در کشور


معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از افتتاح مرکز خدمات تخصصی انار ساوه وابسته به این نهاد ظرف یکماه آینده خبر داد و گفت: مرکز خدمات تخصصی انار ساوه به یک مرکز تحقیقاتی و خدماتی انار در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از افتتاح مرکز خدمات تخصصی انار ساوه وابسته به این نهاد ظرف یکماه آینده خبر داد و گفت: مرکز خدمات تخصصی انار ساوه به یک مرکز تحقیقاتی و خدماتی انار در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

محسن مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف و نواقصی که درخصوص جهاددانشگاهی استان مرکزی به آن اشاره می شود، عدم ورود جدی به حوزه صنعت و کشاورزی در استانی است که با تولید انواع محصولات کشاورزی و صنعتی، قطب کشاورزی و صنعت کشور به شمار می رود.

وی بیان کرد: یکی از سیاست ها و خط مشی هایی که جهاددانشگاهی در دوران مدیریت جدید پیگیری و دنبال کرده است ورود این نهاد انقلابی به حوزه صنعت و کشاورزی است تا بتوان از ظرفیت های موجود استان با تمرکززدایی از مرکز استان و با نگاه فراگیر به تمامی شهرستان ها، بیشترین بهره وری را بعمل آورد.

مرادی، شناسایی مزیت های شهرستان های استان مرکزی و انجام فعالیت هایی متناسب با توانمندی هر شهرستان را اولویت فعالیت در این راستا بیان کرد و افزود: شهرستان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای تبدیل ساوه به یک مرکز تحقیقاتی و خدماتی انار در کشور

هدفگذاری برای تبدیل ساوه به یک مرکز تحقیقاتی و خدماتی انار در کشور