مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-14پزشكي

حذف ویروس در مدت 30 ثانیه با ضدعفونی کننده نانویی دوستدار محیط زیست


گروهی از محققان کشور با استفاده از نانو ذرات نقره ضدعفونی کننده ای را عرضه کردند که بر اساس نتایج تست های انجام شده قدرت از بین برندگی ویروس در مدت 30 ثانیه را دارد، - گروهی از محققان کشور با استفاده از نانو ذرات نقره ضدعفونی کننده ای را عرضه کردند که بر اساس نتایج تست های انجام شده قدرت از بین برندگی ویروس در مدت 30 ثانیه را دارد، ضمن آنکه دوستدار محیط زیست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور ضدعفونی کننده نانویی حاوی نانو کلویید نقره و هیدروژن پروکساید تولید کرده است که به دلیل داشتن نانو کلویید نقره علاوه بر اثر روی باکتری برای از بین بردن انواع میکرواورگانیسم ها و قارچ ها، خواص ترمیم زخم نیز دارد.

استفاده از الکل اتانول برای ضدعفونی دست می تواند باعث اگزمای پوستی و حتی مشکلات تنفسی شود و از طرفی الکل اتانول با سرعت بسیار زیاد تبخیر شده و اثرضدعفونی کنندگی آن الکل 70 درصد اتانول برای از بین بردن ویروس در حدود 10 دقیقه است.

این در حالی است که این ضدعفونی کننده نانویی بسیار ایمن، با تاثیرگذرای سریع و دوستدار محیط زیست است و می توان از آن برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و رفع آلودگی های با منشا باکتری، ویروس و قارچ استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ویروس در مدت 30 ثانیه با ضدعفونی کننده نانویی دوستدار محیط زیست

حذف ویروس در مدت 30 ثانیه با ضدعفونی کننده نانویی دوستدار محیط زیست