مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-14اقتصادي

حمایت جهاد دانشگاهی از فروش اینترنتی تولیدات مشاغل خانگی


یکی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی گفت: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از فروش اینترنتی تولیدات مشاغ خانگی حمایت کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی یکی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی گفت: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از فروش اینترنتی تولیدات مشاغ خانگی حمایت کرده است.

نارنج شاکری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی درگاه اینترنتی را برای فروش تولیدات مشاغل خانگی راه اندازی کرده که نقش مهمی در فروش تولیدات فعالان مشاغل خانگی دارد.

وی اظهار کرد: تولیدات ما محصولاتی نظیر پارچه های متنوع، فرش و تابلو فرش است که تمامی آن ها در این درگاه اینترنتی بارگذاری شده و علاقه مندان می توانند برای خرید آن ها علاوه بر خرید حضوری به این درگاه مراجعه و اقدام به خرید کنند.

کاهش 50 درصدی فروش محصولات شاکری در خصوص مشکلات پیش روی کارگاه تولیدی خود نیز بیان کرد: شیوع ویروس کرونا طی حدود دو سال گذشته سبب کاهش 50 درصدی فروش محصولات ما شده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال درحال حاضر به صورت متوسط ماهانه 50 متر گلیم و 30 متر تابلو فرش گلیم تولید می کنیم و این در حالی است که پیش از شیوع بیماری کووید 19، تولیدات ما دوبرابر این میزان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد دانشگاهی از فروش اینترنتی تولیدات مشاغل خانگی

حمایت جهاد دانشگاهی از فروش اینترنتی تولیدات مشاغل خانگی