مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-14پزشكي

علوم پزشکی مراکز واکسیناسیون فردیس را افزایش دهد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان فردیس را ضروری دانست و از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی البرز خواست در خصوص این امر خارج از استانداردها عمل کنند.

- علیرضا صیاد،معاون سیاسی امنیتی و انتظامی شهرستان فردیس، در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون شهرستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن ابراز رضایت از روند رو به رشد تزریق واکسن در روزهای اخیر، اظهار کرد: علیرغم کثرت جمعیت افرادی که در شهرستان در نوبت واکسیناسیون هستند، در روزهای اخیر انجام واکسیناسیون در فردیس از رشد و سرعت چشمگیری برخوردار است.

تا کنون حدود 109 هزار و 400 نفر دُز اول واکسن و حدود 66 هزار و 600 نفر هم دُز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی افزود: مجموعه شهرستان فردیس 5حوزه  تجمیع  واکسن دارد و روزانه بیش از  2 تا 3 هزار نفر واکسینه می شوند که امیدوارم در روزهای آتی بتوانیم ظرفبت بیشتری برای تزریق واکسن شهروندان در شهرستان ایجاد کنیم.

  معاون فرماندار فردیس ضمن اشاره به تراکم جمعیتی این شهرستان و لزوم افزایش ظرفیت واکسیناسیون، بیان کرد: اگرچه بر اساس استانداردها هر 200 هزار نفر جمعیت به یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیاز دارد، اما با توجه به محدودیت وسعت و تراکم بالای جمعیتی در شهرستان فردیس، نیاز است که خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی مراکز واکسیناسیون فردیس را افزایش دهد

علوم پزشکی مراکز واکسیناسیون فردیس را افزایش دهد