مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-14اجتماعي

نقش هوش اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی/ هوش قابل ارتقا است


یک روانشناس خانواده با اشاره به اهمیت بالای هوش اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: نباید در مدارس دانش آموزان بر اساس نمره ارزش گذاری شوند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس خانواده با اشاره به اهمیت بالای هوش اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: نباید در مدارس دانش آموزان بر اساس نمره ارزش گذاری شوند، عموما جنبه های هوش قابل ارتقا است، اما باید یک سیستم غربالگری برای تشخیص میزان هوش وجود داشته باشد.

امین مختاری در گفت وگو با ایسنا در تعریف انواع هوش، اظهار کرد: در بررسی موضوع هوش حیطه های مختلفی مدنظر است، در ذهنیت عوام و در امور روزمره خودمان آن چه از هوش می شناسیم و در جامعه به آن توجه می کنیم، بحث هوش عمومی است، مسائلی مانند تجزیه و تحلیل امور روزمره و استدلال و استنتاج موضوعات در حیطه هوش عمومی محسوب می شود.

این روانشناس خانواده افزود: هوش عمومی می تواند مقدمه ساز و بسترساز کسب موفقیت در زندگی باشد، اما ابعاد مختلف دیگری از هوش نیز وجود دارد که مهم ترین آن هوش اجتماعی یا همان هوش هیجانی در افراد است، عموما هوش اجتماعی به توانایی افراد در ابراز وجود در جامعه اطلاق می شود.

وی با بیان اینکه به توانایی برقراری ارتباط با سایر افراد در جامعه و قرار گرفتن در گروه های مختلف هوش اجتماعی گفته می شود، عنوان کرد: هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هوش اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی/ هوش قابل ارتقا است

نقش هوش اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی/ هوش قابل ارتقا است