مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-14فناوري

سایه نبود اینترنت و آموزش مجازی در 60 روستای گیلان


به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان 60 روستای گیلان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید فاقد پوشش اینترنت هستند که این امر موجی از نگرانی ها را برای والدین دانش آموزان در آن مناطق به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یکی از اصلی ترین دغدغه های خانوارها بعد از شیوع و از راه دور بدون هیچ گونه مشکلی روی آوردند.

بعد از تعطیلی مدارس توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا دانش آموزان یادگیری مطالب درسی را از طریق فضای مجازی دنبال کرده و معلمین هم با ایجاد گروه های مختلف پیام رسان های داخلی سعی در پیشبرد اهداف تحصیلی دانش آموزان داشتند.

اپلیکیشن شاد یکی از برنامه های ایجادشده برای معلمین و دانش آموزان به منظور استفاده راحت از بستر فضای مجازی بوده است ولی اپیلیکشن هم دارای مشکلات فراوان بوده و دانش آموزان روستایی که به اینترنت و گوشی های هوشمند دسترسی نداشتند مشکلاتی را ایجاد کرد و این روند در برخی از مناطق ادامه دار است.

با گذشت یک سال از آغاز آموزش مجازی در کشور، هنوز هستند دانش آموزانی که در گیلان از اینترنت مناسب بهره مند نیستند و این ضعف امکانات زیرساختی منجر به عقب ماندگی از دروس شده است.

در گیلان بیش از دو هزار و 500 روستا وجود وارد که اغلب آنان دارای شبکه اینترنت هستند و آموزش مجازی و نیمه حضوری در آن مناطق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه نبود اینترنت و آموزش مجازی در 60 روستای گیلان

سایه نبود اینترنت و آموزش مجازی در 60 روستای گیلان