مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-14بين الملل

تکذیب ادعای ترامپ از سوی پنتاگون


بعد از آنکه دونالد ترامپ در مصاحبه ای مدعی شد روسیه و چین مشغول مطالعه و مهندسی معکوس هلی کوپترهای آپاچی رها شده از سوی آمریکا در افغانستان هستند، - بعد از آنکه دونالد ترامپ در مصاحبه ای مدعی شد روسیه و چین مشغول مطالعه و مهندسی معکوس هلی کوپترهای آپاچی رها شده از سوی آمریکا در افغانستان هستند، یک سخنگوی پنتاگون این صحبت ترامپ را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، یک سخنگوی پنتاگون در پی مطرح شدن این ادعای دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا گفت: در افغانستان هیچ هلی کوپتر آپاچی جا نمانده است.

ترامپ در مصاحبه ای بدون ارائه سند و مدرک گفت که چین و روسیه هلی کوپترهای رها شده از سوی ارتش آمریکا در افغانستان را تصاحب کرده و مشغول مهندسی معکوس و بیرون کشیدن اسرار آنها هستند.

پیشتر گزارش شده بود ارتش آمریکا در جریان عملیات خروجش از افغانستان چندین هواپیما، خودروی نظامی، اسلحه و تجهیزات دیگر را رها کرده است.

ترامپ در مصاحبه ای با شریل اتکینسون، مجری آمریکایی اظهار کرد: من تضمین می کنم چین و روسیه هلی کوپترهای آپاچی ما را تصاحب کرده اند و دارند آنها را از هم باز می کنند تا دقیقا بفهمند که آنها چطور ساخته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای ترامپ از سوی پنتاگون

تکذیب ادعای ترامپ از سوی پنتاگون