مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-14اقتصادي

سدهای خالی البرز و پیش بینی های نگران کننده در پاییز و زمستان


مدیر مطالعات پایه آب شرکت آب منطقه ای البرز گفت: سازمان هواشناسی میزان بارش پاییزی در منطقه ما را کمتر از میزان نرمال پیش بینی کرده و اگر این پیش بینی رخ دهد میزان ذخیره آب در دو سد کرج و طالقان بسیار کمتر از میزان کنونی خواهد بود.

- ایسنا/البرز مدیر مطالعات پایه آب شرکت آب منطقه ای البرز گفت: سازمان هواشناسی میزان بارش پاییزی در منطقه ما را کمتر از میزان نرمال پیش بینی کرده و اگر این پیش بینی رخ دهد میزان ذخیره آب در دو سد کرج و طالقان بسیار کمتر از میزان کنونی خواهد بود.

سعید نقدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت سدهای البرز، گفت: در حال حاضر 64 درصد سد کرج پر است که این رقم از مدت مشابه سال قبل 21 درصد کمتر است.

نقدی افزود: سد طالقان هم در حال حاضر 53 درصد پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص پیش بینی های هواشناسی برای بارندگی در پاییز و جبران کسری مخزن دو سد کرج و طالقان، گفت: سازمان هواشناسی میزان بارش پاییزی در منطقه ما را کمتر از میزان نرمال پیش بینی کرده و اگر این پیش بینی رخ دهد میزان ذخیره آب در دو سد کرج و طالقان بسیار کمتر از میزان کنونی خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه کرج در تنش شدید آبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بر خلاف پیش بینی ها در پاییز شاهد بارش های خوبی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای خالی البرز و پیش بینی های نگران کننده در پاییز و زمستان

سدهای خالی البرز و پیش بینی های نگران کننده در پاییز و زمستان