مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-14سياسي

فعالیت 170 شرکت خلاق در حوزه بازی و اسباب بازی در کشور


دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر 170 شرکت خلاق در کشور در حوزه بازی و اسباب بازی در حال فعالیت است.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر 170 شرکت خلاق در کشور در حوزه بازی و اسباب بازی در حال فعالیت است.

پرویز کرمی، دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد بازی و اسباب بازی که از سوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی خراسان شمالی برگزار می شود، اضافه کرد: اینگونه رویدادها کلید شناسایی و توانمندسازی سرمایه انسانی است و موجب ارتقاء زیست بوم صنایع خلاق فرهنگی می شود که برای سوق دادن نیروی انسانی به سمت صنایع خلاق باید در تمام استان های کشور چنین رویدادهایی برگزار شود.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری رویدادهای نوآورانه با بیان اینکه برگزاری اینگونه رویدادها موجب بهبود محیط کسب و کار و صیانت از بازار می شود، گفت: امیدواریم در مجلس شورای اسلامی که قانون جهش تولید در دستور کار است، سهم شرکت های خلاق و دانش بنیان به ‍خوبی در نظر گرفته شود و ما نیز بتوانیم با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 170 شرکت خلاق در حوزه بازی و اسباب بازی در کشور

فعالیت 170 شرکت خلاق در حوزه بازی و اسباب بازی در کشور