مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-14پزشكي

عذرخواهی معاون سابق از دانشجویان پزشکی


دکتر علی اکبر حق دوست معاون سابق آموزشی وزارت بهداشت در نامه خداحافظی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بابت تصمیماتی که موجب آزردگی و رنجش آنها شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حکمی دکتر ابوالفضل باقری فرد را به عنوان معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در پی این انتصاب دکتر علی اکبر حق دوست که پیش از این مسئولیت معاونت آموزشی وزارت بهداشت را بر عهده داشت در نامه های جداگانه از دانشحویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور عذرخواهی و از همکاران خود در دانشگاه های علوم پزشکی قدردانی کرد.

در نامه دکتر حق دوست خطاب به دانشجویان آمده است: دوره ای که افتخار خدمت به شما عزیزان را در حوزه آموزش داشتم، شرایط سختی را به دلیل همه گیری کرونا تجربه کردیم.

تمام تلاشمان در معاونت آموزشی این بود که صدای شما عزیزان را بشنویم، در دسترس باشیم و در تصمیم گیری ها از نظرات شما استفاده کنیم.

از طرف دیگر سعی کردیم که در این شرایط بحرانی، آموزش شما عزیزان لطمه چندانی نخورد و کیفیت آن حفظ شود.

با این حال اگر در این مدت، در موضوعی کوتاهی شده یا تصمیمی گرفتیم که موجب آزردگی و رنجش تان شده، از شما پوزش می خواهم و برای تک تک شما عزیزان که امیدهای آینده کشور عزیزمان هستید، آرزوی موفقیت و سربلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی معاون سابق از دانشجویان پزشکی

عذرخواهی معاون سابق از دانشجویان پزشکی