مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-14سياسي

تدوین نقشه راه اکسپو دبی با هدف جذب گردشگر


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایران گردی و جهان گردی با بیان اینکه برنامه های تدارک دیده شده برای نمایشگاه اکسپو دبی 2020_2021 با هدف جذب گردشگر به کشور انجام شده به تشریح این برنامه ها پرداخت.

- به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی درباره برنامه ریزی های انجام شده مربوط به نمایشگاه اکسپو دبی 2020_2021 بیان کرد: تمام برنامه ها با هدف جذب گردشگر خارجی برای آمدن به کشور انجام شده است و نقشه راهی را با این رویکرد ترسیم و تدوین کرده ایم.

او تصریح کرد: محتواها با هدف نمایش جذابیت ها و ظرفیت های 31 استان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای تحریک تقاضا تهیه شده اند.

نمایش محتواها در قالب سینمای سه بعدی و ال سی دی نیکزادفر با اشاره به اینکه سالن 57 متری در اختیار وزارتخانه شامل دو بخش خواهد بود، افزود: یک بخش شامل سینمای سه بعدی است که اماکن و جذابیت های کشور برای بازدیدکننده ها به صورت سه بعدی ارائه می شود.

بخش دیگر نیز محتواهایی شامل اماکن تاریخی، طبیعی، صنایع دستی، زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری است که در شش ال سی دی نصب شده روی دیوارها نمایش داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه اکسپو دبی با هدف جذب گردشگر

تدوین نقشه راه اکسپو دبی با هدف جذب گردشگر