مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-14بين الملل

سیسی: با بنت درمورد سد النهضه به فهم مشترک رسیدیم


رییس جمهوری مصر پس از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با وی پیرامون بحران سد النهضه، به فهم و دیدگاه مشترکی رسیده است.

- رییس جمهوری مصر پس از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با وی پیرامون بحران سد النهضه، به فهم و دیدگاه مشترکی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در حاشیه نخستین دیدارش با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر شرم الشیخ گفت، با بنت به صراحت صحبت کرده و صحبت های زیادی پیرامون روابط دو طرف و تحولات منطقه صورت گرفته است.

وی افزود، در دیدارش با بنت که نخستین سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از 10 سال پیش به مصر است، مساله سد النهضه را بررسی کرده و در این باره فهم مشترکی میان خود و بنت یافته است.

سیسی گفت، در این دیدار گفته است که برای حل بحران سد النهضه در چارچوب مذاکرات و گفتگو و دستیابی به توافق نهایی تلاش می شود.

وی همچنین گفت، در این دیدار وضعیت نوار غزه، اهمیت حفظ صلح و برقراری آتش بس، اهمیت برقراری ثبات و حمایت اقتصادی و بهبود حال شهروندان در کرانه باختری و غزه بررسی شد.

شبکه کان هم اعلام کرد، سیسی در این دیدار از بنت خواسته به عنوان بخشی از معامله برقراری آتش بس در نوار غزه به حل بحران سد النهضه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی: با بنت درمورد سد النهضه به فهم مشترک رسیدیم

سیسی: با بنت درمورد سد النهضه به فهم مشترک رسیدیم