مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-14بين الملل

دیدار فرستاده سازمان ملل به لیبی با وزیر خارجه مراکش


وزیر خارجه مراکش با فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی در رباط دیدار کرد.

- وزیر خارجه مراکش با فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی در رباط دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، وزارت خارجه مراکش با انتشار بیانیه ای در صفحه کاربری خود در فیسبوک اعلام کرد، ناصر بوریطه، وزیر خارجه این کشور از یان کوبیس، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به لیبی به محض ورودش به رباط استقبال کرد.

ناصر بوریطه و یان کوبیس در مقر وزارت خارجه مراکش در خصوص تحولات لیبی از جمله موضوع انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی که پیش بینی می شود در 24 دسامبر آتی برگزار شود، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر خارجه مراکش و فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی همچنین پرونده خروج نیروهای خارجی از لیبی و یکپارچه سازی موسسات را مورد بررسی قرار دادند.

بوریطه در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با یان کوبیس پس از دیدارشان در رباط خاطرنشان کرد، راه حل در لیبی از طریق برگزاری انتخابات 24 دسامبر آتی محقق می شود.

وزیر خارجه مراکش در اوایل ماه جاری میلادی پس از نشست خود با عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی در رباط تصریح کرد، حل و فصل بحران لیبی از طریق کنفرانس ها یا مداخله های کشورهای خارجی محقق نمی شود بلکه توسط خود لیبیایی ها و با برگزاری انتخابات در موعد مقرر خود تحقق می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرستاده سازمان ملل به لیبی با وزیر خارجه مراکش

دیدار فرستاده سازمان ملل به لیبی با وزیر خارجه مراکش